U stečajnom postupku koji se vodi kod
Trgovačkog suda u Rijeci pod posl.brojem 7 St-485/2021 nad dužnikom TUTTI
FRUTTI – FMB, društvo s ograničenom odgovornošću za proizvodnju, usluge i
trgovinu, u stečaju, Krk, Brusići 16, MBS 040143720, OIB 27202871867, temeljem
Odluke Skupštine vjerovnika od 15.02.2022. godine, stečajni upravitelj dana 12.09.2022.
godine
O
G L A Š A V A
davanje
u zakup imovine stečajnog dužnika
prikupljanjem
ponuda
I.
Predmet davanja u zakup je slijedeća
nekretnina:
1.
nekretnina - poslovni prostor na adresi: Kukuljanovo, Kukuljanovo bb, u naravi
zemljište sa građevinskim objektom – uredski prostori, pomoćne prostorije,
skladišta sa hladnjačom na Kukuljanovu površine 10.009 m2
označen
kao: k.č.br.
289, upisana u zemljišnoj knjizi Općinskog suda u Rijeci, zk.ul. br. 578, k.o.
KUKULJANOVO - NOVA, koje je u zemljišnoj knjizi označena kao industrijska zona
površine od sveukupno 10.009 m²
2. Navedena imovina daje se u zakup
kao cjelina.
3. Početna minimalna mjesečna cijena
zakupa iznosi 50.000,00 kuna (bez iskazanog PDV-a). Na ugovorenu zakupninu
obračunava se PDV.
Cijena zakupa obračunava se za
nekretninu kao cjelinu, a u tako obračunatu cijenu uključeno je i korištenje
pripadajuće dugotrajne imovine (rashladne komore, uredski namještaj itd.).
Ugovor o zakupu
nekretnine - poslovnog prostora sklopit će se s ponuditeljem koji uz ispunjenje
uvjeta iz natječaja ponudi (naj)viši iznos zakupnine.
Djelatnost koja će se obavljati u
poslovnom prostoru skladištenje prehrambenih proizvoda.
Trajanje
zakupa 1 godina uz mogućnost produženja. U slučaju da unutar roka na koji je
ugovor zaključen dođe do okončanja stečajnog postupka nad zakupodavcem, i/ili
dođe do prodaje predmetne nekretnine kao dijela imovine stečajnog dužnika (postupak
u tijeku), i/ili dođe do prijenosa vlasništva predmetne nekretnine, i/ili do
takve odluke Skupštine vjerovnika zakupodavca ugovor prestaje važiti i prije
isteka roka na koji je zaključen i to danom zaključenja stečajnog postupka,
odnosno danom zaključenja ugovora o prodaji ili danom donošenja takve odluke
Skupštine vjerovnika zakupodavca odnosno danom prelaska prava vlasništva
predmetne nekretnine
na drugu osobu.
Troškove
struje, vode i odvoza smeća, te ostale troškove plaća zakupnik po stvarnim
troškovima, a trošak komunalne i vodne naknade sukladno odluci nadležnog
tijela.
Zakupnik je dužan plaćati mjesečnu
zakupninu za tekući mjesec, najkasnije do 15-tog u mjesecu.
Ugovorom o zakupu
biti će reguliran otkaz ugovora o zakupu na način da zakupodavac može otkazati
ugovor o zakupu, između ostaloga, ako:
– zakupnik i poslije
pisane opomene zakupodavca ne plati u cijelosti dospjelo dugovanje, u iznosu
koji odgovara ili je veći od iznosa 2 (dvije) mjesečne zakupnine,
– zakupnik u roku od
tri mjeseca od solemnizacije ugovora o zakupu ne stavi nekretninu u funkciju za
obavljanje ugovorene djelatnosti.
Ugovorom o zakupu bit
će regulirana dostava pismena zakupniku na način da će se valjanom smatrati i
dostava elektroničkom poštom na adresu dostavljenu u ponudi, a ako pismena
sadrže rok, isti počinje teći danom dostave elektroničke pošte.
4. Nekretnina –
poslovni prostor se daje u zakup u
viđenom stanju te su isključeni svi prigovori zbog nedostataka.
5. Zakupniku nije dopušteno nekretninu
– poslovni prostor dati u podzakup. Ako nekretnina – poslovni prostor bude dana u podzakup ili ako zakupnik sklopi
s trećom osobom pravni posao kojim se utječe na korištenje nekretnine –
poslovnog prostora, ugovor o zakupu raskida se jednostranom izjavom
zakupodavca.
6. Jamčevina
za sudjelovanje na natječaju iznosi 50.000,00 kuna (bez iskazanog PDV-a)
7. Osiguranje za
uredno ispunjenje ugovora - jamčevina za uredno ispunjenje ugovora u visini
dvanaest mjesečnih ugovorenih zakupnina uvećano za PDV ili bezuvjetna bankarsku
garanciju u visini dvanaest mjesečnih ugovorenih zakupnina uvećano za PDV, s
klauzulom „bez prigovora“ odnosno „plativo na prvi poziv“, koja vrijedi godinu
dana, uz obvezu produljenja iste svake godine do isteka ugovornog odnosa,
najkasnije 30 dana prije isteka roka navedenog na bankarskoj garanciji, a koja
će biti podnesena banci na isplatu u slučaju da zakupnik u tijeku ugovornog
odnosa ne podmiri dospjelu novčanu tražbinu koja je predmet ugovora, a posebice
mjesečnu zakupninu s PDV-om, zateznu kamatu i/ili troškove po osnovu korištenja
poslovnog prostora i/ili u slučaju naplate ugovorene kazne i/ili ukoliko
zakupnik ne produlji bankarsku garanciju najkasnije 30 dana prije isteka roka
navedenog na istoj i bjanko
zadužnicu izdanu u visini dvanaest mjesečnih ugovorenih zakupnina uvećano za
PDV s osobnim jamstvom
člana uprave pravne osobe odnosno vlasnikom/nositeljem obrta solemniziranu po
javnom bilježniku.
8. Ugovor o zakupu
nekretnine - poslovnog prostora sklapa se kao ovršna isprava sukladno Zakonu o
javnom bilježništvu (Narodne novine, br. 78/93, 29/94, 162/98, 16/07, 75/09,
120/16) te svi troškovi solemnizacije ugovora padaju na teret zakupnika.
9.
Zakupodavac nije u posjedu nekretnine – poslovnog prostora te je u
tijeku stupanje u posjed nekretnine – poslovnog prostora temeljem pokrenutog
sudskog postupka, a izabrani se zakupnik odriče potraživanja s osnova naknade
štete i/ili po bilo kojoj drugoj osnovi za razdoblje od izbora zakupnika do
njegovog stupanja u posjed nekretnine – poslovnog prostora.
II.Opći uvjeti za ponude i odabir ponuđača
1. Natječaj za
davanje u zakup nekretnine - poslovnog prostora iz ovog javnog natječaja
provest će se prikupljanjem pisanih ponuda.
Rok za
podnošenje pisanih ponuda je 29.09.2022. do 15,00 sati kada
sve zaprimljene ponude moraju biti fizički dostavljene na adresu Javni
bilježnik Zoran Vrsalović, Korzo 40/I, 51000 Rijeka.
Rok za podnošenje
pisanih ponuda je ujedno i datum i vrijeme javnog otvaranja ponuda koje će se
održati na adresi Javni bilježnik Zoran Vrsalović, Korzo 40/I, 51000 Rijeka.
Otvaranju ponuda mogu prisustvovati ponuditelji putem zakonskih zastupnika ili
ovlaštenih predstavnika uz predočenje pisane punomoći.
2. Ponuda se zajedno
s pripadajućom dokumentacijom izrađuje na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu,
te se podnosi u utvrđenom roku preporučenom
pošiljkom u zatvorenim omotnicama na adresu: Javni bilježnik Zoran Vrsalović,
Korzo 40/I, 51000 Rijeka, s naznakom: »Natječaj za zakup nekretnine na
Kukuljanovu“ i upozorenjem koje je potrebno napisati na obje strane omotnice:
»Ne otvarati do 29.09.2022. do 15,00 sati.
3. Pisana ponuda mora
sadržavati:
3.1. oznaku nekretnine
– poslovnog prostora za koji se natječe,
3.2. podatke o
ponuditelju: naziv ili tvrtka ponuditelja, sjedište i adresa ponuditelja, OIB
(ili nacionalni identifikacijski broj prema zemlji sjedišta ponuditelja, ako je
primjenjivo), adresa za dostavu pošte, adresa e-pošte, osoba za kontakt
ponuditelja i broj telefona
3.3. iznos ponuđene
mjesečne zakupnine u kunama bez PDV-a
3.4. dokaz o
uplaćenoj jamčevini za sudjelovanje u natječaju,
3.5. naziv banke i
broj računa u banci radi povrata jamčevine,
3.6. dokaz o
registraciji i dokaz o mogućnosti obavljanja djelatnosti:
a) za fizičke osobe:
izvadak iz obrtnog registra koji na dan objave ovog javnog natječaja nije
stariji od 30 dana
b) za pravne osobe:
izvadak iz sudskog registra koji na dan objave ovog javnog natječaja nije
stariji od 30 dana
3.7. potvrdu porezne
uprave da ponuditelj nema duga po osnovi javnih davanja, koja na dan objave
ovog javnog natječaja nije starija od 30 dana ili drugi jednakovrijedni
dokument prema mjestu sjedišta ponuditelja.
3.8. izjavu da ne
traje zakup drugog poslovnog prostora, ovjerenu kod javnog bilježnika (za osobu
koja se poziva na pravo prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu poslovnog
prostora – članak 132. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i
članovima njihovih obitelji)
Isprave iz točke
3.6., 3.7. i 3.8. ponuditelji mogu dostaviti u neovjerenom presliku. Nakon
rangiranja ponuda prema kriteriju za odabir ponude, a prije donošenja odluke o
odabiru, od najpovoljnijeg ponuditelja s kojim se namjerava sklopiti ugovor o
zakupu, zatražiti će se dostava izvornika ili ovjerena preslika isprava iz
točke 3.6., 3.7. i 3.8.
Ponuda koja ne sadrži
sve traženo ovom točkom natječaja neće se razmatrati.
4. Na javnom
natječaju ne mogu sudjelovati:
a) pravne i fizičke
osobe koje imaju neizmirena dugovanja prema zakupodavcu ili njegovom predniku
TUTTI FRUTTI – FMB, d.o.o., Krk, Brusići 16, iz ranijih ili važećih ugovornih
odnosa;
b) pravne i fizičke
osobe kojima je raskinut ugovor o zakupu poslovnog prostora zbog neispunjavanja
ugovornih obveza;
5. Jamčevina
za sudjelovanje na natječaju se uplaćuje na žiro račun zakupodavca IBAN: HR34
4124003 1199003925 otvoren kod Kent bank
d.d. s pozivom na broj odobrenja: OIB pravne osobe/fizičke osobe, i naznakom o
svrsi uplate »Uplata jamčevine za natječaj za zakup nekretnine«.
Uplaćena jamčevina
mora biti doznačena na račun zakupodavca najkasnije jedan dan prije isteka roka
za dostavu ponuda.
Ponuditeljima koji ne
budu odabrani jamčevina će biti vraćena na njihov račun naznačen u ponudi,
nakon izvršenog odabira, a najkasnije u roku od 15 dana od dana sklapanja
ugovora s najpovoljnijim ponuditeljem.
Najpovoljnijem
ponuditelju za koje bude donesena odluka o odabiru za poslovni prostor,
uplaćena jamčevina zaračunava se u zakupninu.
6. Ponuditelj može
podnijeti samo jednu ponudu te će se, u slučaju kada isti ponuditelj dostavi
više ponuda, valjanom smatrati isključivo ponuda s najvećim iznosom ponuđene
zakupnine.
7. Ako je ponudu dostavila
osoba koja se poziva na pravo prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu
nekretnine poslovnog prostora koje imaju osobe iz Zakona o hrvatskim
braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine,
broj 121/17), a koja ispunjava uvjete iz natječaja, uputit će joj se poziv da
se u roku od 5 (pet) dana od poziva izjasni o prihvaćanju najviše ponuđenog
iznosa zakupnine za odnosni granični prijelaz. Poziv će joj se uputiti poštom
ili elektroničkom poštom na adresu dostavljenu u ponudi, a ako se osoba u
ostavljenom roku ne izjasni o prihvaćanju najviše ponuđenog iznosa zakupnine,
smatrat će se da isti ne prihvaća. Pravo prvenstva na sklapanje ugovora o
zakupu nema pravna osoba čiji je osnivač ili suosnivač fizička osoba koja ima
pravo prvenstva sukladno odredbama navedenog zakona, odnosno pravo prvenstva na
sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora imaju samo fizičke osobe koje
ispunjavaju propisane uvjete i obavljaju obrtničku ili samostalnu profesionalnu
djelatnost.
8. Ako pristignu
dvije ili više ponuda s istim iznosom zakupnine, a što utječe na mogućnost
odabira najpovoljnije ponude,
ponuditelji će biti pozvani da u roku od 3 (tri) dana od primitka poziva
dostave nove ponude na način opisan u točki 1. Općih uvjeta za podnošenje
ponuda. U ovom slučaju ponuditelji će biti pozvani na dostavu novih ponuda
poštom ili elektroničkom poštom na adresu dostavljenu u ponudi.
9.
Ponuditelju čija ponuda bude izabrana kao najpovoljnija, zakupodavac će uputiti
poziv za sklapanje ugovora o zakupu u roku od 8 (osam) dana od primitka poziva,
koji je najkasnije jedan dan prije sklapanja ugovora na žiroračun zakupodavca
IBAN: HR34 4124003 1199003925 otvoren
kod Kent bank d.d. s pozivom na broj odobrenja: OIB pravne osobe/fizičke osobe,
i naznakom o svrsi izvršiti uplatu jamčevine za uredno ispunjenje ugovora
»Uplata jamčevine za uredno ispunjenje ugovora« ili u istom roku dostaviti
navedenu bankarsku garanciju i bjanko
zadužnicu s osobnim jamstvom člana uprave pravne osobe odnosno
vlasnikom/nositeljem obrta solemniziranu po javnom bilježniku, a neplaćanje
navedene jamčevine ili nedostavljanje navedene bankarske garancije i bjanko
zadužnice, te neodazivanje ovom pozivu
smatrat će se odustankom od sklapanja ugovora o zakupu.
10. U slučaju
odustanka najpovoljnijeg ponuditelja, sklapanje ugovora ponuditi će se prvom
sljedećem ponuditelju prema iznosu ponuđene zakupnine, pod uvjetima iz njegove
ponude, uz rok od 5 (pet) dana od poziva za očitovanje. Prvom sljedećem
ponuditelju poziv će se uputiti poštom ili elektroničkom poštom na adresu
dostavljenu u ponudi, a ako se isti u ostavljenom roku ne izjasni o prihvaćanju
ponude za sklapanje ugovora o zakupu, smatrat će se da istu ne prihvaća.
Ako ponuditelj
odustane od svoje valjane ponude ili se smatra da je odustao od ponude, neće se
pozvati sljedećeg najpovoljnijeg ponuditelja ili bilo kojeg od sljedećih
ponuditelja, ako je osnivač i/ili zakonski zastupnik (ovlaštena osoba za
zastupanje pravne osobe) sljedećeg najpovoljnijeg ponuditelja ujedno i osnivač
i/ili zakonski zastupnik (ovlaštena osoba za zastupanje pravne osobe)
ponuditelja koji je prethodno odustao od ponude, odnosno ponuda takvog
sljedećeg najpovoljnijeg ponuditelja neće se razmatrati.
U slučaju da odabrani
ponuditelj odustane od sklapanja ugovora o zakupu, gubi pravo na povrat
jamčevine.
11. Neće se
razmatrati nepotpune ponude te ponude prispjele nakon isteka roka za podnošenje
ponuda.
12. Ponuda i priložena dokumentacija trajno se
zadržavaju te se ne vraćaju ponuditelju.
13. Nakon javnog otvaranja
ponuda, svi ponuditelji imaju pravo uvida u natječajnu dokumentaciju i
podnesene ponude, po prethodnoj najavi.
14. Ostali uvjeti za
sklapanje ugovora koji nisu navedeni u javnom natječaju bit će određeni
ugovorom o zakupu nekretnine - poslovnog prostora.
15. Zakupodavac do
sklapanja ugovora o zakupu zadržava pravo izmjene, odnosno poništenja natječaja
u cijelosti ili djelomično u svakoj njegovoj fazi i neprihvaćanja nijedne
pristigle ponude za zakup te će u tom slučaju svi ponuditelji za predmetnu
nekretninu - poslovni prostor biti obaviješteni poštom ili elektroničkom poštom
na adresu navedenu u ponudi.
16. Dodatne informacije vezane za zakup mogu se dobiti e-poštom:
ruziczdravko1@gmail.com